dinsdag 27 november 2012

Tussendoortje

Ik had even iets nodig om mijn sjaal wat beter te kunnen dragen, Net te lang om zo te dragen, te kort om 3 x om te slaan.
Ik had op Pinterest iets gezien wat ik wel kon gebruiken.
Dus op naar de winkel voor elastiekjes en wat bling voor het hart van de bloem.
De kleurtjes haakkatoen had ik toevallig al in huis.
Ik heb een bloem gemaakt  volgens het patroon van deze site
http://grietjekarwietje.blogspot.nl/2011/03/haakpatroon-dubbele-bloem.html 
 De bloem gewoon met iets meer lagen gemaakt.

De krullen ook via een patroontje dat ik op internet vond, je haakt een ketting van lossen zo lang als je de krul ongeveer wilt hebben, dan haak je in iedere losse 3 stokjes.


  De bloem kan natuurlijk ook heel goed in je haar gedragen worden.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten