zondag 12 april 2015

Mandelalala

Vorige week liep ik bij de boekenvoordeel en zag daar wat prachtige kleurtjes haakkatoen, ik nam ze mee zonder dat ik nog een idee had waar ik ze voor zou gebruiken.
Toen kwam ik een plaatje tegen van een leuke mandelahanger
De kleurtjes leende zich hier prima voor
Snel het patroontje opgezocht en dat vond ik op 
http://made-in-k-town.blogspot.de/2012/05/little-spring-mandala.html

Ik heb er 2 x 3 gemaakt, iedere mandela 2 steken minder opgezet, dus begonnen met een hart van 12, de volgende  met een hart van 10 en de kleinste met een hart van 8.
Ik heb er 2 tegen elkaar aan gehaakt voor een iets voller idee.


Gestart met de grootste en dan voor de anderen de kleuren laten verspringen







 Een mooi lint met wat zilveren kralen erdoor halen en onderaan met wat draden een tassel gemaakt.
Hij komt prachtig uit op de lavendelkleurige muur.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten