dinsdag 16 juni 2015

Ga fietsen.............

.........met dit mooie weer.
Op mijn nieuwe fiets die dan ook wel wat extra's verdiend.
Een zadelhoesjes in vrolijke kleuren bijvoorbeeld.

Het is gehaakt obv de welbekende granny square alleen in dit geval een driehoek.
Zodra ik de juiste afmeting van het zadel had bereikt ben ik overgegaan op stokjes.
De eerste roer alleen in de achterste lus gehaakt.
de 2e tour een stokje,een losse en dan een steek overslaan zodat je een tunnel krijgt waar je een draad doorheen kunt trekken zodat je het hoesje aan kunt trekken en het strak om het zadel komt te zitten.

3 opmerkingen:

  1. zo zit je vrolijk!!! leuk hoor!
    alleen als het regent uitkijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad hahahahaha dan moet er een plastic zakje overheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke blog! ik zag u via andere blogster, want zo gaat dat, ik volg blogjes die dezelfde hobbys hebben als ik ook dingen over het dagelijks leven, ik blog niet regelmatig, maar als hobby, ik zal zeker hier weer op terug komen...liefs

    BeantwoordenVerwijderen